.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اصولگرايان براي پيروزي لیست مشترك بدهند
دبيركل حزب موتلفه اسلامي كشور با بيان اينكه فهرست مشترك جامعتين براي انتخابات خبرگان آماده است پيشنهاد داد: اصولگرايان براي پيروزي در انتخابات شوراها زودتر به فهرست مشترك برسند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، محمدنبي حبيبي در دومين گردهمايي منطقه‌ايي بانوان شمال كشور در باشگاه برق ساري گفت: تشكل‌هاي اصولگرا

دبيركل حزب موتلفه اسلامي كشور با بيان اينكه فهرست مشترك جامعتين براي انتخابات خبرگان آماده است پيشنهاد داد: اصولگرايان براي پيروزي در انتخابات شوراها زودتر به فهرست مشترك برسند. 

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، محمدنبي حبيبي در دومين گردهمايي منطقه‌ايي بانوان شمال كشور در باشگاه برق ساري گفت: تشكل‌هاي اصولگرا تاكنون فهرست مشترك را پذيرفتند و اين مسئله گام به جلوي اصولگرايان براي به دست آوردن كرسي شوراها در شهرهاي كشور است.
وي با بيان اينكه يكي از دلايل شكست گروه‌هاي دوم خرداد غرور در پيروزي انتخاباتي در دوره‌هاي گذشته بوده است تصريح كرد: وزن كشي دوم خرداد علت شكست آنها بوده است كه خيلي از آنها به اين مسئله اعتراف دارند.
دبيركل حزب موتلفه اسلامي ياران رئيس جمهور را از اصولگرايان عنوان كرد و گفت: با ياران دكتر احمدي نژاد نيز در انتخابات شوراها به تفاهم كامل رسيديم .
حبيبي خاطر نشان كرد: اگر در اين فضاي رقابتي كه اصولگرايان دور هم جمع شدند، فهرست‌ها را يكي كنند، قطعا شوراها در دوره بعدي توسط اصولگرايان اداره خواهد شد .
وي با اشاره به اهميت انتخابات خبرگان در سرنوشت ديني كشورمان گفت: مهم‌ترين مجلس در حكومت اسلامي خبرگان رهبري است و بايد اين مجلس تقويت شود.
دبيركل حزب موتلفه اسلامي كشور همچنين اضافه كرد: شركت در انتخابات مجلس خبرگان اعلام جنگ ايدئولوژيك در مقابل غربي‌ها است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 آبان 1385
پیروزی با اصولگرایان است . انشاالله باوحدت اصولگرایان به نتیجه برسند تا در انتخابات پیروز شوند و گذشت داشته باشند.
و مثل انتخابات ریاست جمهوری نباشد 4 کاندید اصولگرا بودند و یکی از آنها (دکتر رضایی)منصرف شد بقیه ماندند.
البته از انتخاب آقای احمدی نژاد خوشحالیم ولی اگر با برنامه بودند آرای بیشتری داشتند.
نا شناس 26 آبان 1385
لیست کاندیدای سه استان شمالی کشور را اعلام کنید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.403 seconds.